Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » BIEENKORF FORUM » Forum vraagjes en tips

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Navigatie op het forum
 Bericht Geplaatst: do mei 12, 2011 23:08 

Hallo Marc, ik spreek meteen jou aan want ik denk dat jji hier de toverstaf vasthoudt.
Ik vind het leuk om regelmatig naar de nieuwe berichten op het forum te kijken maar ik moet hiervoor een beetje omwegen maken (misschien doe ik hier iets verkeerd)
Om de laatst geplaatste berichten te lezen moet ik eerst inloggen waardoor ik automatisch op mijn inbox belandt.
Van hieruit moet je naar forumindex om daarna op de berichten sinds het laatste bezoek te geraken. Als je dan een artikel selecteert is de link naar de nieuwe berichten verdwenen en moet je terug naar de forum index om eenmaal daar gekomen weer de laatste berichtente selecteren.
Zou het niet mogelijk ijn om de link naar de ongelezen bijdragen permanent op de pagina te laten staan eonder die omweg te moeten maken?
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel?
Daarnaast heb ik niet onmiddellijk de keuze-optie gevonden waar ik de volgorde van getoonde bijdragen kan selecteren (beginnend met de laatste post of de eerste) maar misschien heb ik ergens iets over het hoofd gezien.
Anders alles prima hoor :D :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za mei 14, 2011 23:25 

Hallo Jomme

Citaat:
Om de laatst geplaatste berichten te lezen moet ik eerst inloggen waardoor ik automatisch op mijn inbox belandt.

Als je surft naar : http://www.bieenkorf.be/forum1/index.php kom je rechtstreeks uit op de forum index.

Mogelijk is de postvak-IN pagina opgeslagen in jouw internet browser.

Citaat:
Van hieruit moet je naar forumindex om daarna op de berichten sinds het laatste bezoek te geraken. Als je dan een artikel selecteert is de link naar de nieuwe berichten verdwenen en moet je terug naar de forum index om eenmaal daar gekomen weer de laatste berichtente selecteren.
Zou het niet mogelijk ijn om de link naar de ongelezen bijdragen permanent op de pagina te laten staan eonder die omweg te moeten maken?
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel?

Dit zit helaas ingebakken in het forum platform.
Misschien kan je de 'terug' knop gebruiken om terug het overzicht van nieuwe berichten te krijgen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za mei 14, 2011 23:58 

OK thanks voor de info Stijn!

Profiel  
Antwoord met een citaat  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Forumoverzicht » BIEENKORF FORUM » Forum vraagjes en tips