Auteur |
Bericht |
Robert
|
Berichttitel: Voorstel verbetering moerrooster Geplaatst: di apr 13, 2021 14:31 |
|
|
Hoi Marc,
Ik controleerde zojuist een moerrooster en zag tot mijn verbazing dat de dames er een gat in geknaagd hebben. Precies in het dunnere gedeelte alwaar je het moerrooster kunt uitlichten.
Wat kan ik het beste doen om dit gat te dichten?
Is het een idee om de 4 gaten minder diep te maken zodat ze meer moeite hebben er een gat in te knagen?
Groetjes, Robert
|
|
 |
|
 |
marc
|
Berichttitel: Re: Voorstel verbetering moerrooster Geplaatst: wo apr 21, 2021 19:02 |
|
 |
Site Admin |
 |
Geregistreerd: ma mei 14, 2007 18:37 Berichten: 1336 Woonplaats: Rukkelingen-Loon
|
Dag Robert, Bedoel je in de 4 gaten (2 aan iedere kant) om beter het rooster te grijpen? Heb je foto ervan ? Indien het hier niet lukt dan per mail, dan plaats ik hem wel. Heeft er nog iemand deze klacht? Bij mij is dat nog niet voor gevallen (sinds 2008). Marc
|
|
 |
|
 |
marc
|
Berichttitel: Re: Voorstel verbetering moerrooster Geplaatst: di jan 04, 2022 12:46 |
|
 |
Site Admin |
 |
Geregistreerd: ma mei 14, 2007 18:37 Berichten: 1336 Woonplaats: Rukkelingen-Loon
|
Dag Robert, ik las net de onbeantwoorde berichten van afgelopen jaar na en kwam nog op deze. Kan je de juiste plaats van dat gat beter beschrijven, een foto zou ideaal zijn natuurlijk. Bedankt M.
|
|
 |
|
 |
|